Odd Grendland holder seg i eliteserien og Venstre gjør det bra på meningsmålingende. Rettere sagt en meget bra og lykkelig dagfor Norge og meg selv.
Iran klager Israel inn for FN
Iran har levert en klage til FN på grunn av det landet omtaler som gjentatte trusler fra Israel. Dette må jammen være dagens godbit. At
Løgn fra VG
Vg skriver i dag at det lenge ahr vært ønsket et fireparti regjering fra Både Venstre og FRP. Hvor har de det ifra?? De skriver
Hvor tror Storberget at festen fortsetter??
Justisminister Storbergerget sier seg nå enig i Krf sitt forlsag om å stnege hvert fjerde utested i Oslo får å få ned bråket. Jeg tviler
Hvor ofte blir de tømt
Jeg lurer jammen på hvor ofte enkelte av disse resikuleringsboksene blir tømt. Dette er et lite bilde jeg tok på vei hje fra kontoret i
Norge bør trekke seg fra OL
Kina har i en årrekke systematisk brudd menenskerettighetene. Selv om de nå skal arrangere OL ser det ikke ut til at noen som helst bedring